k Cerita Awek: iSTERI CURANG

Sunday, January 29, 2012

iSTERI CURANG

Isteriku Curang

Nama aku Jali bin Sulaiman. Aku seorang guru yang sedang mengajar di Ampang. Aku sudah beristeri dan mempunyai 3 orang cahaya mata. Kehidupan keluargaku cukup bahagia dan agak sederhana mewah. Aku mempunyai seorang adik bernama Johari yang tinggal dikampung.
Dia masih bujang dan berumur dalam lingkungan 20an. Selama ini dia hanya mengerjakan kerja-kerja kampung almaklum sajalah dengan sijil PMR apa sangat yang boleh dibuatnya. Oleh kerana atas dasar rasa tanggung jawab aku mengajak Johari ke KL untuk mencari rezeki di sini. Kebetulan Ah Chong, kawanku mempunyai bengkel kereta, boleh Johari kerja sebagai kulinya dibengkel yang terletak di Lembah Keramat.
Sudah lebih sebulan Johari di rumahku. Tiada apa yang mencurigakan cuma aku sejak akhir ni agak sibuk dengan kerja sekolah maklum sajalah peperiksaan semakin hampir dan kebetulan aku sebagai guru panitia Matematik sememangnya sibuk termasuk untuk menguruskan peperiksaan yang diadakan peringkat daerah. Justeru aku kerap balik lewat dan dalam keadaan yang amat letih sekali. Sudah 2 bulan aku tidak menjamah tubuh Selena, isteriku. Aku sedar, Selena seperti kegelisahan setiap malam seolah menantikan aku. Tapi apakan daya, aku sangat letih. Namun sejak dua minggu kebelakangan ini aku dapati Selena amat selesa sekali dan aku perhatikan moodnya cukup baik terutamanya bila Johari ada dirumah. Aku mula curiga. Satu malam, aku mendapat satu akal. Aku memasang kemera video dan kusembunyikan didalam almari dengan lensanya mengadap kearah katil.
Setibanya aku dari sekolah pada malam itu aku terus mencapai kamera dan menontonya didalam bilik air. Alangkah terperanjatnya aku melihat mimpi buruk yang kusangkakan menjadi kenyataan. Selena begitu mesra dengan Johari seolah seperti sepasang kekasih. Kedua-duanya berbogel dan bergurau senda dengan begitu mesra sekali. Yang paling malang ialah Johari mengadakan hubungan seks dengan Selena, kakak iparnya sendiri. Aku melihat bagaimana Johari begitu mahir dalam urusan mengadakan hubungan seks itu. Dengan gaya seolah seperti dalam cerita blue dia bergomol dengan Selena dan mencium pantat isteriku dengan begitu ghairah sekali lantas Selena pula mengulum batang pelir Johari.
Tidak kusangka Selena yang begitu pemalu ketika melakukan adengan ranjang dengan aku begitu lagaknya dengan Johari. Aku sendiri tidak tahu langsung bahawa dengan berbuat seperti yang dibuat oleh Johari akan menaikkan nafsu Selena. Aku tidak tahu jika dikucup bahagian tertentu akan menaikkan nafsu orang perempuan. Yang aku tahu hanyalah bergurau dan lantas memasukkan batang pelir kedalam lubang pantat mereka maka berjalanlah proses seks. Nampaknya baru aku tahu selama ini Selena tidak puas dalam melakukan hubungan denganku lalu diajak Johari memuaskan nafsunya.
Rakaman dalam video persis seperti adengan dalam filem blue. Aku sungguh marah tetapi malu. Nampaknya aku tidak sejantan seperti adikku. Mulai hari itu, Selena aku ceraikan dengan talak satu dan proses penceraian masih di peringkat penentuan hak penjagaan anak di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur. Nasihatku pada para pembaca Citemelayu ialah agar banyakkanlah ilmu dalam menjalankan hubungan seks dengan isteri kerana kepuasan nafsu seks mereka akan menjamin kebahgiaan rumahtangga. Belajarlah dengan mereka yang tahu kerana aku tahu lebih dari 80% orang Melayu atau rakyat Malaysia amnya tidak mendapat kepuasan sebenar dalam aktiviti seks mereka.
SEX IS LIFE. Dan jangan biarkan saudara lelaki anda tinggal sebumbung dengan isteri anda tanpa ada sesiapapun dirumah kerana dugaan syaitan amat kuat. Jadikanlah cerita aku ini sebagai pedoman.




No comments:

Post a Comment