k Cerita Awek: Raba cipap awek kilang

Saturday, April 30, 2011

Raba cipap awek kilang

Hari ini aku nak cerita cucah yang seronok dengan awek kilang, balik dari kilang tak sangka dapat meraba cipap awek yang sekian lama mengetarkan berahiku.
Cuaca pula tak best hari ini, hujan renyai jer dari pagi’ darah muda ini berkobar mahu sangat menghenjut cipap yang segar, tapi hajat untuk ngentot sampai sore pun tak kesampaian…”hinggalah ada awek kilang balik lewat semalam, dia tak ada kenderaan’ sebenarnya mereka bertiga tapi awek ini tinggal agak jauh dari flet dia nginap.
Dalam hujan-hujan tu kami jalan seiring dan nampak dia kesejukan, saya mula buka baju luar dan bagi dia untuk menghangatkan tubuhnya. Tak lama saya dah sampai flat tinggalku, saya mempelawanya untuk masuk dan lap dengan tuala badanya yang basah..dia menurut dan kami masuk dalam kamarku.

Tubuhnya nampak solid dan kelihatan sexy kerana samar terkena air hujan, saya beri dia tuala dan mengeringkan baju serta seluar jeans dia, kini dia tak ada kain apapun selain tuala aja di bada, aku mula duduk rapat dengan dia, pas tu aku mula raba-raba bahunya..terus bagian teteknya…dia menolak tanganku..lama kemuadian aku cuba lagi raba…dan aku cium dia..selepas itu kami berkulom lidah…tanganku mula kebawah dan meraba cipapnya, basah air lendir dari faraj dia, aku mula ghairah..tak puas cuma meraba cipap..kami buat projek sampai pagi.

SEX HANGAT SCAMDAL SERU GADIS MELAYU BOGEL

1 comment: