k Cerita Awek: Bini Tokey

Saturday, April 9, 2011

Bini Tokey

Ha…ko semua nak tau cerita macam mane seorang isteri solehah kena main ngan aku.?panjang
cite dia.tapi aku pendekkan ok.

Macam gini mulanya.aku seorang perantau.aku tinggal kat umah sewa,ngan kengkawan.ade 3 org kat
umah aku.kira dok bujang lah.aku keje di sebuah kedai tayar kereta kat daerah batu pahat.
biaselah tak cukup makan punya pasal aku buat keje part time kat sebuah kedai makan kat sini.tak
jauh dari rumah sewa aku.so di pendekan cerita,bini tokay warong tempat aku keje nih sangat
lah lawa,cun,uummmmuaaah….walaupun dah beranak 4.baik dari ujung rambut sampai ujung kaki,
semuanya aku nak jilat.so aku panggil bini tokay aku ni kak ila.kak ila nie dia jaga duit.aku ni
keja buat air.aku dah lame intai kak ila ni.dalam kepala otak ni dah set nak main ngan dia
je.diam tak diam aku dah bekerja ngan tokay aku ni dekat dua tahun.tapi aku still tak dapat
main.nak jadikan cerita mimpi aku menjadi nyata.pada satu malam,masa tu dah nak balik.tengah
kemas nak balik nih.umah tokay aku ni tak jauh dari warong.jalan kaki tak sampai 2 minit.kak
ila cakap ngan laki dia,yang dia sakit perut.nak balik buang air katenya.so di jadi kan cite.
tokay aku ni nak ambil anak dia kat rumah org.anak dia yang kecik sekali dia letak kat umah mak
dia kat kampung.kampung nya taklah jauh sgt.tapi makan mase 30 minit pegi dan balik.yang taokay

aku nie suruh aku antarkan injin generator kat umah dia.so pucuk dicita ulam mendatang.yg member
aku nie,tukang masak dengan mamat tukang order nie name dia aji ngan along.diorang semua lebih
kurang umur aku gak.kitorang nie ade misi yang sama.nak rogol bini tokay aku,kak ila.
hahahhahahhaha…

so lepas je tokay aku pegi kitorang pun pegi umah dia nak antar generator.pintu umah dia tak
kunci.kak ila kat dalam bilik air lagi.so aku masuk dalam sambil bawak benda tu.tiba2 kak ila
kuar.ngan bertuala.kak ila terkejut.aku cakap aku nak letak generator.sambil mate aku tengok
atas bawah body kak ila.nie lah 1st time dapat tengok dia berkemban.selama nie tutup sepenuhnya.
isteri solehah katekan.tiba2ade call tipon umah dia.ntah sape call aku tak taulah.pastu kak ila
cakap laki dia talipon keta dia rosak kat tengah jalan.dia suruh aku semua pegi tolong laki dia.
yg kitorang nie pegilah naik moto.sampai tengah jalan aku cakap ngan member aku tertinggal
baranng kat warong.yg membe aku nie dah paham.diorang tau aku patah balik sebab nak jalankan
misi.so diorang pun ikut patah balik.so aku pun sampai balik kat umah tokay aku.kitorang letak
moto jauh sikit dari umah dia.senyap senyap kitorang intai kat tingkap.kak ila tengah baring kat
bilik dia.mak oi lawa tu.stim aku di buatnya.tido bekemban tu.ni mesti dah ready tunggu laki
dia balik.nak main la malam nie.

Aku cakap ngan member aku biar aku jalan dulu.diorang kate ok.sebab diorang masih takut lagi.
ye la takut menjerit bini orang tu.pastu takut masuk penjara kes rogol bini orang.so aku cari
lah pintu masuk.aku ikut depan.pintu kunci,aku ikut belakang(dapur)YES!tak kunci.aku masuk
pelan2,aku masuk bilik kak ila.aku terus je bukak pakaian aku.biar senang nak rogol.tak yah
kelam kabut.aku pun baring sebelah dia.dia dah tido lah.aku terus je peluk dia.aku bukak ikatan
kain batik dia yg tersimpul kat dada dia.aku tarik pelan2.baru tarik sampai kat perut dia
terjaga.dalam samar2 dia ingat aku nie laki dia.sabab aku dengan laki dia ni lebih kurang
je sama.tinggi,baso,sasa macam laki dia.”abg bila balik?”tanya kak ila.aku tak jawab.aku
terus je cium mulut dia.sambil tangan aku terus memainkan peranan menangalkan kain pada
badannya.kak ila semakin leka dalam kenikmatan.aku gigit puting dia,ahh….terdengar
rengekan lembut darinya.aku meramas2 teteknya yg tak lah besar sangat tu.ade lah lebih
kurang saiz 32b branya.kak ila merengek lagi ahhh..ah..bang..abang sayang ila tak?soal
kak ila pada aku yg disangka laki nya.aku diam lagi,sambil terus mendapatkan kembali
bibirnya.tujuan aku supaya dia tak terus menyoal.kali ni jari aku mula mencari pantatnya.
aku gosok pelan2 kelentit kak ila.terangkat bini org ni di buatnya.konek aku dah lama
keras.tanpa mem buang masa zas..zis..zusaku benam kan kedalam puki kak ila.arghhhhh.
….ah..ah kak ila terus tercungap2 nafasnya menahan kesedapan konek aku yg mendayung.
“abg laju bang….ahhhahhh.pastu aku tukar posisi.aku buat dogie style.”bang kenapa ari
nie abg lain,tak penah buat cara macam nie.”kak ila meyoal lagi ketika aku
menongengkannya.tanpa menjawab aku terus je benamkan konek aku dalam puki dia.ahhh.
…puh kenikmatan puki yang ku idamkan selama bertahun2 akhirnya….member aku kat
luar tadi dah geram tengok aksi aku ngan kak ila.

arghhhhhhhhhhh……kak ila menjerit tanda klimax…selang berpa saat pastu aku pulak
memancutkan air mani ku ke dalam puki kak ila…kak ila terbaring puas.aku mendakap
kak ila.”kenapa abang diam tadi?”kak ila tanya lagi.krinngggggg…kringggggg…
telifon berbunyi.kak ila bangun mendapat kan talipon.aku yg leka dalam kenikmatan,
terlupa pasal laki dia yg aku tinggalkan.tiba2 aku terdengar kak ila menjerit.dan
lampu bilik menyala.aku lihat kak ila di muka pintu bilik berdiri merenung
tajam kearahku.aku tak daya nak bangun.kak ila rapat kearahku.pangg……….
.aku dilempang.BIADAP,ANAK HARAM,KELUAR KAU…..kak ila menengking aku.rupanya
laki dia call.laki dia tanya kenapa aku tak sampai…yg dia ingat aku laki dia.
pastu kak ila terduduk menangis teresak2.akurapat kat dia,aku mintak maaf ngan dia
…dia terus menangis.malahan makin kuat.tanpa membuang masa aku pakai baju terus
je keluar.kak ila panggil aku.dia mintak aku tutup mulut.dia taknak pekare nie jadi
panjang.tapi dia harap aku tak mengulanginya lagi.pastu dia suruh aku pegi tengok
laki dia yg tersadai kat tengah jalan.lepas malm tu aku aku bagi tau ngan membe aku
supaya tutup mulut.diorang tak kisah tapi aku teruk kena belanja diorang makan,
supaya rahsia tak terbongkar.Pada esok hari aku keje macam biasa.kak ila pun macam
biasa.hahhahhahhahahhhhaaa….puas aku.hari ber ganti hari kak ila akhirnya disahkan
mengandung.aku tak tau anak aku atau anak tokay aku.tapi yang pentingnya lepas 9
bulan,dia melahirkan anak dia…..kuar iras muka aku tu geng….anak aku la tu….
ANAK HARAM.kak ila terus membisu.

No comments:

Post a Comment