k Cerita Awek: Gambar pantat awek melayu

Saturday, April 23, 2011

Gambar pantat awek melayu

Pantat Serr…hahah” nampak pantat rezki skodeng hari ni dekat pantai nikmat !!wowow..awek bogel tayang pantat yang besar putih melepah.!! nak tak nak kena nampak juga, tapi kalau nak raba pantat tu mesti kena bayar kut.huhuh “syok betul.


Asiyykk sangat tengok pantat budak tu sampai lupa konek yang dah tegang sampai nak koyak spender aku, ceh…seksi dangat awek itu buat nikmat pandang tak jemu.

Tetek besar dan putih rasanya mau terbang di langit tujuh nyonyot tetek besar dia, tapi apa daya kena pandang aja laa,,tak berani nak rogol,,huhu.

Inilah yang dicari pula time begini lagi gersang, gambar pantat awek namun yang muncul jelas ujud pantat asli depan mata,jadi kena pandang aja pantat awek cun ini,..apa boleh buat’ kalau bohsia boleh jadi kongkek burit ke apa!!

Mau tak mau ambil gambar saja pantat awek ni biar nanti boleh melancap kalau balik rumah,sambil bayangkan pantat budak ini kalau tundun dia mesti licin kuat kemut, dah seronok nampak awek bogel..hohoh..sesiapa nak gambar bogel dan asli pantat awek yang hangat ni,,boleh hantar email kat sexawe@gmail.com.


Tagged:awek bogel,awek cun,awek kena,awek melayu,bohsia,boleh,
burit,gambar awek,konek,melayu boleh,melayu boleh seks,minah,panas,perempuan,rakan,seks melayu,skodeng,tetek.

SEX HANGAT SCAMDAL SERU GADIS MELAYU BOGEL

1 comment: