k Cerita Awek: suzi~

Friday, March 11, 2011

suzi~

Hari tu lepas dapat gaji,aku terus gi lepak kat komplek kotaraya.Rasanya dah lebih 10 tahun aku tak pegi sana.Nak balik pun boring.Anak dan isteri aku semuanya balik kampung.Maklumlah cuti sekolah.Duit kat atm ada kat empat ribu lebih.Bukan sebab gaji aku besar.Bulan lepas aku ot kat 200 jam.Termasuk ot mengular.Tidur pun dikira ot jugak. Aku terus naik ke tingkat 2.Lepak bersidai sorang sorang.Tak jauh dari tempat aku berdiri tu,ada seorang awek tengah lepat.Dia memakai jaket.Disebalik jaket tu aku tahu dia adalah seorang nurse.Muka awek tu aku tengok macam nak muntahkan semua air mata dia je.Dah lah lawa.Berkulit putih,badan slim dab bodynya,susah aku nak gambarkan dengan kata kata.Maklumlah aku ni bukan orang surat khabar.Aku pun buat kepala gila aku,terus lepak kat sebelah dia.Mula mula aku diam.Tapi aku tengok awek tu macam nak belah je,aku pun dengan selambanya menegur awek tu.Kenapa sedih je dik.Ada apa apa masalah ke.Aku buat kesian kat dia.Masa tu batang aku dan buat hal bila tercium perfume awek tu.Batang aku ni bolehlah dikatagorikan batang kurang berdisiplin.Tak kira bila dan apa situasipun dia nak stim je.Awek tu berpaling pada aku tapi belum cakap apa apa lagi.Tiba tiba dia kata,’abang kenal saya ke?’aku pun dengan tidak paniknya terus menjawab,’abang rasa abang pernah jumpa adik kat HKL’aku jawab selamba.’Saya kerja kat HUKM bukan kat HKL’.terangkat rambut aku dek malu,tapi aku controk sebab dah ada respon.Menurutnya setelah aku ayat dengan kata kata yang menenangkannya tak perlulah aku nak kasitau semuanya nanti habislah modal aku nak ayat awek lain kau orang tiru,dia tunggu balak dia,dah dekat 2 jam janji nak datang tapi tak timbul timbul.Call hp tak jawab,dah berpuluh kali.Sebab katanya balak dia nak bayar hutangnya berapa tak pulak aku tanya.Aku terus ajak awek tu minum.Mula mula dia berat jugak,tapi lepas aku confidenkan dia aku ni bukan makan oarang sambil ketawa dia pun ikut aku.Tapi dia kata tak nak minum dalam bangunan kotaraya ni.takut balak dia mengendap.Aku pun berterus terang kat awek tu,aku cakap hari ni tak bawak kete.Naik lrt je.Sebenarnya aku bawak kete tapi malas nak kasi orang lain naik kete aku.Lagipun kan baru kenal.Sementara kami menuju ke keretanya yang terletak kat perkarangan bangunan Cahaya Suria,dia memperkenalkan namanya Suzilawati,28 tahun.memang orang KL.Lahir kat SS14PJ.Kira KL la tu.Aku pun cakaplah umurku 40.Namaku… Aku cakap tak ke tua sangat aku ni,dia kata memang elok berkawankan lelaki umur macam aku ni daripada balak dia yang tak tahu menghargainya.Aik,ini sudah bagus.Nak dijadikan cerita,sebaik kami masuk ke dalam Pesona dia,hujan pun turun dengan lebatnya.Betul punya lebat.Aku cakap kat dia tak payah pergi minumlah.Leceh nak drive dalam hujan lebat macam ni.Kami pun berboraklah daripada hal yang serius hinggalah hal yang merapu.Tiba tiba dia bukak jaket dia.Lepas tu bukak uniform nurse dia.Rupa rupanya dia ada pakai t-shirt di dalam uniform dia.Dia kata rimas.Aku cakap bukaklah t-shirt tu baru betul betul hilang rimas.Terus dia cubit lengan aku.Dalam hati aku,ini sudah best.Aku tengok jam dalam keta dia dah pukul 7.45.Hujan tak jugak berhenti.Tiba tiba balak dia call hp dia.Lepas 6 kali balak dia call,dia tak jawab,aku dengan selambanya ambik hp dia,dan terus matikan.Aku tanya Suzi marah ke,dia kata kalau aku tak matikan hp tu,dia yang akan matikan sendiri.Tah apa kena aku berani sangat,terus aku cium dahinya.Dia dah jawab macam tu,kira dia dah minat aku la tu.Aku agak la.Tengok dia ok je,apalagi aku pun terus cium mulut dia,dia elak.Aku cium lehernya dari pangkal telinga bertalu talu kemudian terus ke tebing lehernya.Dia mula mengeluarkan suara berderak derak.Aku tahu dia stim.Janganlah bang.Orang nampak nanti.Aku cakap mana ada orang kan hujan lebat.Aku terus mendakap dia dengan menyenget.Terasa dada aku terkene teteknya yang bulat dan mongel tu.Aku pun, tanpa membuang masa,terus merebahkan tempat duduk Suzi.Aku tengok dia tak kisah je,dia pulak yang tolong adjuskan tempat duduk dia.Maklumlah aku bukan faham sangat.Keta aku Iswara je.Dia Pesona.Lepas tempat duduk tu dah rebah,aku terus menaikkan t-shirt yang dipakainya.Mula mula aku jilat perutnya,lepas tu terus aku kopekkan branya.Apa lagi,punyalah cantik teteknya.Putingnya berwarna pink.Bentuknya bulat sama kedua dua belah.Kenapa bang,tak pernah tengok ke,dia tanya soalan lawak.Malu aku dibuatnya.Aku tanya tak pernah orang pegang ke,dia cakap ada,tapi dari luar je.Kenapa bagi abang pegang,entah jawabnya.Betul ke tidak, peduli apa aku bukan nak buat bini.Check in nak tak soalku sambil tu aku nyoyot jugak teteknya.Mukanya dah merah,matanya terbukak sikit je

No comments:

Post a Comment