k Cerita Awek: Main dgn Pregnant woman

Friday, March 11, 2011

Main dgn Pregnant woman

Kisah ni berlaku dua tahun lepas, ni kisah benar dan aku tak pandai nak ulas sgt. hari tu aku pegi ke HKL melawat kawan yg kena denggi. lepas melawat aku pun nak balik..tetiba aku tgk ade sorg pompuan pregnant sedang berjalan dan mendokong anak dlm setahun lebih. aku memang minat pompuan pregnant ni…aku tgk dia sorg..aku beranikan diri tanye dia nak pegi mana aku boleh hntarkan. dia kata nak blk kat rumah di cheras. jadi aku tumpangkan dia balik. dlm perjalan aku tau suami dia dah tinggalkan dia, ni lah peluang aku. masa hantar kat rumah dia di cheras aku bagi dia sikit duit untuk belanja dan juga kami bertukar no telefon. esoknya dia sms kata nak jumpa nak ajak aku gi mkn, jadi kitaorg pun pegi mkn dan aku mula beranikan diri pegang perutnya yang dah 8 bulan. tubuhnya yang sedang2 membuatkan perutnya nampak sgt menggiurkan. dia juga tak memakai seluar dlm…senang la aku pegang cipapnya yg sgt tembam dan lembab. lepas mkn dia pun ikut aku pegi ke hotel di cheras kerana di rumah line x brapa clear. anaknya yg sethaun lebih tu pun ada sama. maka bermulalah agegan yg sgt nikmat dlm hidup. dia amat inginkan btg aku yg besar menusuk cipapnya yg tembab dn lembap. memang sedap cipap org pregnant tmbah2 yg dah 8 bulan. smbil perutnya yg besar dia suka fuck aku dari atas memang puas tak terhingga, memang panas dan hangat lain dr cipap yg pernah aku rasa. akhir skali smua air ku pancut kedalam cipapnya. selepas itu kami selalu berjumpa sehingga ke hari yg terakhir sblm dia deliver. itulah pengalaman yg paling indah, kalau ada yg pregnant di luar sana suka nak cuba sila contact di ck@dinetfm.net , tgk ape kita boleh lakukan bersama.

No comments:

Post a Comment