k Cerita Awek: nurainiey (dato’ 3rd wife) 1

Saturday, March 5, 2011

nurainiey (dato’ 3rd wife) 1

seronok juga membaca kisah2 yg terpapar disini cuma x taulah akan kebenarannya…. kisah aku ni, kisah benar. benar belaka dan melainkan yg benar… kisah ini bermula sewaktu aku berumur hampir 23 tahun.masa tu aku mula bekerja lepas dpt ijazah… aku berasal dari malaysia timor dan apabila mendpt kerja, aku diharuskan mula bekeja di semenanjung malaysia di salah sebuah jabatan kerajaan. ialah.. mcmana hebat atau macho seseorg itu namun bila part terpisah jauh dgn keluarga…. aku… samalah juga… kesepian… aku ditmptkn di sebuah unit yg bsr sekaligus ada bnyk kakitangan…. diunit trsbt ada pompuan yg cantik2 belaka.. namun aku pun x tau knp selera kelelakian aku lebih cenderung pd mature women…(aku anak bongsu & 1 lelaki aje dr 5 adik-beraik)… aku pnggil DIA kakak mulanya sbb umor dia masa tu 34.. kak ain panggilan biasa namun nama sebenarnya ialah NURAINIEY. rupa paras.. cantik sgt.. bentuk badan mcm norish karman malah ketinggiannya pun mcm norish.. pokoknya… AIN memang sgt2 memberahikan…. adoiiiiiii. sejak hari pertama aku memang sering bekerjasama dgn ain sbb dia pegawai kerajaan kumpulan B dan aku kumpulan A. segala mcm aktiviti pekerja diunit trsbt dikendalikan olih ain, dia bolih dikatakan penyelia… aku semakin rapat lebih2 lg ain memang taste aku… aku bnyk menceritakan tntng diriku (maklumlah aku bersendirin disini) begitu juga ain… bnyk cerita tntng dirinya telah aku ketahui trmsk isteri no 3 seorg dato’. setlh hampir 4-5 bln aku bekerja disitu… kerja makin bnyk…kerap balik lewat sbb bnyk kerja kena disiapkan.. telah bbrp kali pernah aku & ain balik lewat utk menyiapkn kerja2 yg bertimbun… dr situ mula cerita2…. hinggalh ke cerita… SEKS… entah mcmana… secara kebetulan kot.. sbg pegawai baru aku kena menghadiri kursus di penang dan ain juga kena pi sama… maka bermulalh episodnya…… mlm slps hari pertama kursus (kami duduk hotel yg sama), kami berdua pi mkn mlm brsama… lps mkn mlm, ain pelawa aku pi karaoke…. kami menyanyi bersama.. masa tu knp aku begitu berani mencium pipi ain secara tiba2 masa ain menyanyikan lagu TIADA LAGI (mayang sari). ain trs berhenti menyanyi & merenung mataku.. aku naik takut & minta maaf.. ain x kata apa tp terus tarik mukaku & mencium aku… ya tuhan…. cara ain mencium aku… nikmat.. sedap sgt… dgn pengelaman ain… ini first time aku bercium… dan akn bersetubuh dgn pempuan…. ain mencium mulutku sambil lidah bermain2 dgn lidahku… percaya tak…. ya… air maniku terpancut…… malu… aku x rasa malu.. inilah pengelaman pertamaku… kami trs balik hotel… ain mngajku ke biliknya… smpi saja bilik… ain ajak mandi bersamanya… pertama kali aku melihat tubuh ain… cantik sgt2… ain menjilat seluruh tubuhku dan ain pula mengajar aku cara mana nak melakukannya…. aku juga menjilat seluruh tubuh bdn ain trmsk pepek ain… x sangka… menjilat pepek ain mndtgkn sesuatu nikmat buatku.. ku jilat pepek ain terutamanya biji kelentit… ain mcm org gila..merintih, meraung & mendengus knikmatan.. agak lama aku mnjilt.. aku x bg ain melakukn prkra sama sbb aku tau aku pasti x tahan… suara ain.. ah..ah..ah..kenikmatan…smpi satu tahap ain kekejangan.. katanya pertama kali dia merasakn nikmat sebegini sbb dgn dato’, dia x prnh merasakannya… konek aku cuma pnjg 5.5″ aje namun aku merasakan cukup…. ain terus merintih… ah..ah..ah…meminta aku memulakan menyetubuhinya… namun aku masih mau menikmatiaksi menjilat yg kali prtama aku rasakan…. bila ku rasakan ain dh mcm…. aku pun mula… aku mengacah memasukkan konekku kepepek ain… aku memasukkan konek aku prlhn2…. masuk… masih sempit… sedapnya….. ain apalg…menjerit kenikmatan… aku pun mula mendayung lagak org dh punya bnyk pngelaman… sorong tarik sorong tarik… nikmat yg amat…. ain kaku… ain klimaks…. menjerit…. sedap…ah..ah..ah.. teruskn yang teruskan…. aduh…. sedapnya… akupun dh rasa lin mcm… kayuh-kayuh… sorong tarik sorong tarik. mcm bunyi prjlnan rel keretapi….kami saling dlm arus kenikmatan… then…. ain klimaks lg aku pula dh x tahan sangat… kami sama2 menuju kenikmatan….. keletihan… ain mencrtakan… dia x prnah puas dgn dato’. dato’ cuma balk sekali2. dgn dato’ain x ada anak… sejak itu kami selalu…. to be continued..

No comments:

Post a Comment