k Cerita Awek: SAWAH

Saturday, March 5, 2011

SAWAH

SAWAH Nama ku Norzawanah…..aku berasal dari Kota Tinggi, Johor dan berpindah ke satu daerah di pantai Timor, Johor mengikut keluarga yang mencari rezeki di sana. Kejadian ni berlaku masa aku di tingkatan 3, pertengahan tahun 80an. Aku tak minat terhadap seks ketika itu….sebab aku hanya anggap seks ni hanya pelengkap hidup suami isteri…jadi aku kurang berminat.. Sampai laaa satu hari, ada seorang lelaki yang berjaya menambat hati ku…Yusuf Ngah nama dia, tapi orang kampong panggil dia Zai Budu, itu aku tak tau mengapa, mungkin dia kuat makan budu kot… Aku berminat untuk memanggil beliau sebagaimana panggilan orang orang kampong, dia izin kan tetapi perkataan "BUDU" mesti di delete. Aku akur dan sebagai balasan aku izin kan dia untuk memanggil aku "SAWAH", bila aku tanya mengapa dia pilih untuk memanggil aku dengan nama tersebut dia kata bila sampai masa nya aku akan faham mengapa. Aku mula tertarik dengan Zai kerana raut wajah dia yang berbopeng bopeng, walau pun bopeng bopeng tapi tampan tuu.. Bukan kah bulan bopeng bopeng kata Jemali Sadat, begitu juga dengan gambar gambir yang di tunjuk kan olih angkasawan Armstrong, walau pun bopeng bopeng tetapi cahaya nya lembut. Bercakap tentang bulan aku teringat bahawa si bopeng pernah berkata bahawa dia tak minat kan bulan, yang dia minat hanya dacing, itu aku tak tahu dan malas nak ambil tau. Yang pasti dia amat baik dengan aku… Aku selalu terbayang wajah si Zai sehingga apa yang aku lakukan ada kala nya tak menjadi, makan tak kenyang, mandi tak basah, tidur agak sukar kerana wajah Zai kerap menjelma. Bila aku bagi tau kat Kawan kawan aku sendiri mereka kata aku dah kena penyakit anggau….Dalam hati aku, aku sanggup lakukan apa saja..asalkan dia setia kat aku… Satu hari aku rancang dengan dia nak keluar berjalan besama… maklum lah pada masa itu di tempat kami ada pesta. Biasa lah kalau ada pesta orang Pulau akan kedarat. Dia datang dengan motor RXZ nya yang berwarna hitam…Masa nak naik motor tuuu apa lagi…aku pun peluk la pinggang dia erat erat..maklum lah baru pertama kali naik motor…….. gayat. Tak sebagaimana ibu bapa seorang kenalan ku yang kerap berdua duan, tak kira pagi, petang atau pun malam. Dek kerana sayangnya aku kat dia, gayat pun gayat lah, aku memberanikan hati untuk membonceng dan terus memelok erat pinggang nya….Aku masa tuu tak ada lagi terpikir nak mengerak kan tangan ku hingga ke bawah perut nya, walau pun dia ada bersuara untuk aku berbuat demikian …Semasa dia berkata kata tetiba jer dia tarik tangan aku ke batang dia yang entah bila di keluarkan nya dari celah seluar nya..Aku pon terkejut dan bersuara, "Apa laa abang Zai ini….buang tebiat ker bukan kah kita masih berada di atas motor ni, kalau orang nampak tak ke malu" Dia ketawa dan berkata, "Dah malam tak kan orang nampak, kalau iya pun benda alah tu tersorok, pegang aja lah" Dan mula la tabur janji janji manis…. Aku mula mula buat endah tah endah aja, tapi bila dipujuk rayu begitu dan tengok dari raut wajah nya yang tampan walau pun bopeng bopeng dari pandangan mata ku tuu…aku jadi cair..aku relakan jer… aku genggam erat batang nya yang keras dan panas dan menyuruh dia bawa aku gi tempat yang agak sunyi…dia pun bawak aku pergi ke satu tempat yang dari jauh kelihatan di penihi semak samun, berhampiran dengan Rest House. Aku pada mula nya rasa cemas dan takut…Tapi bila mengingatkan Zai ni ada di sisi ku, perasaan takut segera hilang… Setelah motor di parking di tempat selamat, Zai memimpin tanggan ku menuju kedalam semak, Zai mencari tempat yang kurang semak dan terus membentang sesuatu menyerupai baju hujan, dia duduk sambil menlunjurkan kedua belah kaki nya dan aku berbaring berbantalkan peha nya. Zai mengusap usap rambut sambil menatap wajah ku dan berkata, "Sawah ini ayu lah, wajah mu lembut bak cahaya bulan purnama"..aku jadi malu..aku ingat nak jer balik..tetapi tetiba jer dia membongkok dan mencium mulut ku.. Entah mengapa aku tak melawan..malah merelakan jer…rasa enak mula menjalar keseluruh tubuh ku dan berharap dia akan melakukan nya lama lama. Sedang aku asyik menerima kucupan dari bibir nya, Zai tetiba jer aku rasa tangan dia merayap dan singgah di tetek ku… Aku cuba menepis…aku rasa takut pulak…nanti dia buat muka majok lak..tu yang tak takut kerana hati ku ketika itu hanya dia.. Aku pun merelakn saja.. Melihatkan kaedaan aku yang seolah olah menyukai perbuatan beliau, Zai pun membukak la baju aku..pabila kancing coli ku di tanggal kan maka tersembol la dua biji buah dada ku yang masih ranum di depan mata nya … Tangan Zai yang terasa panas mula lah bermain dengan kedua belah tetek ku… Pada mula nya aku tak de rasa effect apa apa sebab di kala itu aku tengah rasa risau..mana ta, kang ada orang datang serbu…tak ke memalukan…..nanti satu kampong tau kami kena tangkap basah. Lepas tu Zai membongkok kan kepala nya dan terus menghisap puting tetek ku..Masa tuu la aku rasa badan ku mula terasa suam suam panas dek merasa kan perbuatan pertama yang baru aku alami. Aku mula terangsang…seolah olah ban pecah yang tak dapat di bendung lagi. Lepas tu aku tanya la kat si Zai… "Boleh saya tengok na batang abang…tadi baru pegang aja" Maklum la…tak pernah tengok batang lelaki dewasa… Walau pun pada masa tuu aku tak reti lagi nak bezakn kecik atau besar..tapi bagi aku di sa'at sa'at yang indah begini agak tak sedap la jugak kalau tak dapat tenggok dan pegang… Zai kata, "Kalau nak tengok bolih tapi Sawah kena kolom batang saya bagaimana setuju?" Aku pun ikut jela..karang merajuk lak si Zai ni…walau pun belum pernah melakukan nya……aku pon kolom laa…memang sakan ku kolom..maklum laa..first time buat benda cmnie..Aku rakus sikit la kolom.. ikutkan hati mau je aku geget…sebab aku tengah geram sangat kat batang dia, yang panjang nya lebih sedikit dari genggaman tangan ku, dah tu iya berdenjut denjut dan panas pula.. Semasa aku sedang mengolom batang dia, Zai berkata, "Sawah buka seluar mu, saya nak mengarit arit tali air yang berada di celah kelengkang mu itu" Aku tanpa berfikir panjang setelah perasaan malu hilang dek di rasuk rasa nekmat yang amat dashyat aku pun melondehkan la seluar aku nie, masa tuu aku malu sangat…selain dari first time seluar dalam ku sudah agak basah di bahagian tali air nya. Dengan perasan malu yang masih tersisa, aku tunjuk pantat aku kat dia…Zai puji pantat aku, "tembam nya, rumput rampai yang tumbuh di tebing nya tak begitu meliar, pandai Sawah menjaga "SAWAH" ni" "…hish, apa lah abang Zai ni" aku kata sambil mencubit perut die… Dia buat bodo aje dan jari jemari nya terus bermain di tali air "SAWAH" ku. Aku rasa geli sangat..masa aku mandi dan merlakukan sabegaimana yang di lakukan olih Zai kini…tak ada pun rasa camn ie..Dia kocak tali air "SAWAH" ku…sehingga banjir di buat nya dan dia berkata, "Sawah, elok di pump keluar kesemua air yang sudah lama terperam di dasar "SAWAH" mu. Kalau iya pun air nya sudah masam, elok kita ganti dengan air fresh, mana tau tunas akan bercambah dengan subur setelah di semai nanti". Aku balas kata kata nya, "Elok juga diganti dengan air fresh…tapi kalau dapat biar lah iya terus gersang buat sementara selagi geran hak milik belum di perolehi, kalau tidak nanti susah kita?" "Itu ramai yang menceroboh tanah dan sawah yang tak bergeran tak ada apa apa tindakan pun" "Elok kalau kita jangan bicara hal orang, jaga keselamatan kita lebih utama" balas ku dan menyuruh abang Zai segera memasuk kan batang nya untuk mengepam dan seterus nya menganti air yang masih fresh.Masa tu la dia tetiba jer memasukkan batang dia… Pergh, mengelupur aku menahan sakit…aku rasa macam nak tak nak jer…tapi dia kata tak de apa apa nanti ilang lah rasa sakit tu…Aku pun ye kan aje… Abang Zai terus menekan, masuk dan terus masuk dan terhenti dek satu halangan. Sambil memegang pipi ku dia kata, "Sawah, kamu masih dara lagi iya. Kau tak menyesal ke kalau selaput dara mu robek dek terjahan batang abang?" "Teruskan lah bang, saya dah tak tahan ni, robek pun robek lah" aku merintih. Rasa ngilu segera hilang sebaik abang Zai mengerakkan batang nya keluar masuk tertahan tahan aku yang mulai merasa nekmat. Lepastu lama lama…rasa sedap pulak…aku rasa ngilu sekejap jer…kini sudah terbit rasa bekmat pula. Dalam tengah belayar tuu, aku tanya la Zai, "Sebelum ini abang Zai pernah wat ker?"… "Ini baru first time.." kata nya selamba sambil meneruskan pergerakan keluar-masuk batang nya. Aku tak caya…kerana cara dia ni macam sudah berpengalaman ja….Dalam beberapa minit jer…die kata, "Sawah, saya dah nak pancut ni, bolih tak saya pancut dalam, kat luar tak best lah, tak ada kemotan asli, lagi pun bukan kah nak dig anti air fresh setelah yang lama hampir kering dipump keluar". Tanpa di sedari dia melepaskan satu pancutan yang padu kedasar tali air "SAWAH" ku. Dia pura pura menyesal dengan menyatakan bahawa dia tak sedar… Aku pon tak kata apa apa la sebab masa tu aku ni bengong bab seks… aku tak tau bahawa akibat nya aku boleh mengndung bila dia pancut dalam… dalam pada memikirkan resiko nya aku rasa tak puas lagi laa…tapi memandangkan masa tak mengizinkn..aku pun ajak la Zai balik.. Semasa membonceng untuk pulang aku perhatikan si Zai ni nampak macam takut jer..yela, dah pancut dalam semasa aku sedang subur.. "memang padan muke rr…" hati ku berkata. Kesian menenggok muka seposen nya aku kata, "Abang Zai usah risau, sekira nya benih yang di semai bercambah, tau lah saya untuk mengatasi nya nya – di racun aja, makan putik nanas kalau tak jalan juga telan racun rumpur rampai selesai masaalah" Lama Zai terdiam sebelum mengeluarkan kata kata, "Makan nanas muda itu kira O.K. lah tapi untuk mengunakan racun rumput rampai itu yang kurang saya setuju, tapi entah lah……" Aku menyuruh dia agar jangan memikirkan hal yang sudah berlalu lantas mencadang kan agar projek di dalam semak itu di terus kan. Mendengarkan kata kata ku itu dia agak gembira sehingga terkeluar dari mulut dia, "I love you Sawah, malam esok kita lakukan lagi iya?" Dan Zai terus antar aku pulang kerumah….dia akan cari pil perancang dan aku mesti menelan nya, kalau tidak dia tak mau melakukan projek dalam semak tu lagi. Telan pil apa benda ntah, aku pon buat tak heran laa…ingatkan pil nak bagi aku pandai ke apa…aku pun rimas kalau orang cakap banyak nie..so, aku balik la tidur…. Esoknya aku cerita la kat kawan aku…nah, aku rasa macam batu di hempap atas kepala aku…baru aku tau aku ni boleh ngndung sebab setiap kali buat projek dalam semak Zai pancut dalam… konon untuk dig anti dengan air yang fresh. Mungkin sudah dapat menghidu sesuatu yang tak baik tiba tiba jer si Zai pun menghilangkan diri….habis tuuu, tunas yang sudah mula bercambah dek kerana kesuburan "SAWAH" ni sapa nak bela… So, aku beritahu perkara ni kat family aku…. Dia orang separuh sparuh pengsan bila mendengar sesuatu yang belum boleh berlaku kerana tanah "SAWAH" tu belum punyai geran… Akhir nya aku berhenti sekolah dan duduk dengan nenek di Kota Tinggi dan dia orang pun cepat cepat carikan jodoh untuk ku …walaupun aku masih muda untk kahwin…tapi yang herannya…apa pasal aku tak mengandung….?????? Yang untuk ada lah seorang jejaka separuh umur yang bertugas sebagai safe-guard bernama Ngah Dolah kerana berjaya memperisteri kan aku yang beliau boleh panggil anak. Ngah Dolah ni bukan bapa Yusuf Ngah tau. Setelah setahun berkahwin kini aku sudah pun mengandung. Setiap kali aku mengusap usap perut ku yang kian membusung aku selalu berkata di dalam hati, "Zai, Zai baru mendengar khabar khabar angin kau dah belah, tak berpegang pada janji lah kau ni, kalau tak ini anak kita ~!

1 comment:

  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Sedap betul bang..
    Kalau macam ni..tiap hari sayang pun nak..
    >>>Kalau Berani Klik Sini!<<<

    ReplyDelete