k Cerita Awek: kali pertama yang menyakitkan

Friday, March 11, 2011

kali pertama yang menyakitkan

aku nye first time ngn mamat yg bukan boyfriend aku. kitorg penah couple 8 years ago, but we broke it up lepas setahun. a few months after we broke up he got himself a new girlfriend. but we remained friends with benefit. tp ringan2 je la. tak penah terfikir nk betul2 buat sex ngn dia. konon2 nak save it for my husband. iyo la tuh. so dia selalu dtg sleep over kat umah sewa aku time weekend bila housemates aku sume balik umah parents masing2. buat ringan2. keluar malam2 sbb dia takut terserempak ngn gf dia. aku nih tak tau la kenapa bodoh nak lagi kat mamat mcm nih. so one day aku tengah exam week. dlm 5 tahun aku belaja aku ada 3 je exam. nih time the 2nd exam of all 3. dia call pujuk2 suh gi melaka weekend tuh, tpt dia belaja. dia ckp gf dia pegi kelantan, so aku ngn dia leh kuar mcm kapel. dia ckp ada hotel best, lagipon lama dh kitorg tak ringan2 kat hotel. selalu dlm kete, boring. tp aku ada paper isnin tuh. sumpah aku mcm kalo aku flunk paper nih, aku kena repeat semester, bayar rm25k beb bukan murah. gila kau. nk mati mana nk cari duit. hari jumaat tuh lepas 1st paper aku ngn classmates aku gi la enjoy jap kat IOI mall, pastuh lalu kat depan farmasi. semalam masa dia call aku dia ada gurau kalo jadi dtg bawakla condom. dia teringin nk pakai, tp malu nk beli. aku dgn spontannya masuk farmasi n beli condom. bodoh gila, tak penah aku beli condom nih. bila lepas dh beli tuh apa lagi terus rasa nk pegi melaka jumpa mamat nih. lepas pikir2 balik aku dah sebulan study maut, takkan la aku tak leh enjoy kat hotel sehari. esok pagi balik la KL, sambung study. so pegi la aku ke melaka petang tuh. sampai sana, terus pegi amek dia kat tpt dia study, and terus check in. belakon ala2 suami isteri. masuk bilik hotel, apa lagi ringan2 lah. dia gurau2 la “nk fuck bole tak, kalo awak tak bagi, saya rogol je” . aku gelak je. pastuh aku ckp la aku ada hadiah utk dia. aku kuarkan condom yg aku baru beli tuh, dia terkejut. terus aku pakaikan kat batang dia. berminyak rupanya menatang tuh. dah la tabal. maklumla aku beli yg murah. pastuh dh alang2 pakai dia try la testing2 kat lubang pepet aku. tak masuk btang kat dalam lubang pon. dia cuba nk masukkan, mula2 mcm main2 je. lama2 mcm tuh pepet aku makin basah and dia ckp dengan manja nya “kita fuck eh?” sambil senyum manja. entah macam mana aku cair and bagi dia fuck aku. lepas 8 tahun aku tak penah cair kat pujuk rayu dia nk fuck aku, tetiba hari tuh aku cair. mungkin sbb stress exam, mungkin sbb dia loving/manja sgt hari tuh, or mungkin sbb aku stim tgk dia pakai condom. babi betol. so dia cuba masukkan batang dia dlm lubang aku. babi sakit sial. nak masukkan batang dia tuh satu hal dia punya la sakit. dh masuk tuh, nk keluar masuk balik pulak. aku mcm nk menangis. nk terkencing terberak pon ada. dlm kesakitan tuh, aku biarkan je dia fuck, ada la 5-6 kali thrusts, dengan harapan it would get better. sampai last sekali dia tekan batang dia dalam2. ok thats it, aku takleh tahan dh. dia tgk muka aku berkerut mata berair, dia ckp kita stop la ek. aku ckp ok, aku tanak dh, sakit gila babi. entah mcm mana org buat sex rasa best, aku tatau la. so aku isap je la batang dia sampai pancut. dlm setengah jam pastuh mamat nih dh gersang balik. aku ckp kita try fuck lagi. babi kali nih pon sakit. 2-3 kali thrusts je aku dh give up. dia ckp takpe la dia tanak aku sakit. aku macam nk marah gila dengan situasi nih sbb 1) aku dh bagi dia aku nye virginity yg aku simpan lama gila. 2) buat sex nih sakit gila babi rupanya tak worth it langsung. 3) apa kejadahnya aku bagi dia virginity tapi aku tak dpt faedah i.e. the pleasure langsung? so esok nya aku balik KL dgn perasaan bengang dan kecewa dgn situasi nih. dah la pepet aku sakit satu malam nk tido pon takleh. nk duduk pon hati2. aku tekad tanak buat sex dh. haha. bengong. ada ke patut? tak logic langsung tak buat sex sampai tua. skrg nih aku dh gersang tiap hari aku terbayang buat sex ngn dia. kitorg tak leh jumpa sbb nanti awek dia nampak and dia pon tak nak jumpa then ringan2 dlm kete, sbb tak senonoh gila nanti ada org rakam video masuk internet gila kau buat malu je. so kitorg buat fon sex n video fon sex je la. boring kan? bila la nk dpt check in lagi nih. itu je la kisah aku setakat nih. nanti kalo aku betul2 buat tanpa rasa sakit aku bagitau korang k. persoalannya skrg nih, adakah betol2 rasa best buat sex bagi seorang pompuan ataupon fake je kat cite lucah tuh? aku sampai skrg tertanya2. btw aku pass je exam aku tuh. penat je takut2, sbb aku rasa mcm susah gila paper hari selasa. mcm ala2 dh menyesal pegi melaka. aku mcm terfikir exam susah nih mesti balasan tuhan sbb aku berzina kan? bodoh. aku yg bodoh, nk salahkan tuhan pulak. tp aku pass la akhirnya. skrg nih dh last semester dh

2 comments:

  1. da rase best ke belom?
    ape kate kite try..buat ringan2 dlu, i mcm u jgk suke ringan2..
    contact me 0132504652

    ReplyDelete

  2. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Abang..janganlah...
    Tak nak.. sakit..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete