k Cerita Awek: Penangan seks bohsia melayu

Saturday, April 16, 2011

Penangan seks bohsia melayu

Bila malam menjelma, nafsu memuncak di otak untuk mencari kepuasan seks harus jalan-jalan dan berlegar dimana ada rumah tumpangan yang menyediakan hidangan gadis bogel dan siap pakai”istilahnya”rumah pelacuran atau rumah tumpangan sabul kot.
walaupun mau sangat melanggan pelacur yang tergolong gadis-gadis cantik seahagian minah indon, ada juga awek tempatan tapi kesihatan cipap dan memek mereka tidak menjamin kontol bebas dari penyakit lendiri sipilis.
Seperti malam ini, hajat nak kerumah tumpangan di lorong maksiat yang tak jauh dari kediamanku, tapi kerana badan lagi bertuah” dalam perjalanan sambil menghayalkan pesen cipapa yang nak kupilih nanti di sana, seorang gadis memanggilku sambil menjelirkan lidah” abang, meh sini boleh tolong tak !?” apa tu dik,,nak tolong aper ‘ jawabku !!
Nih laa bang,…nama saye Yati bang, uang dah tak ader nak reload bang…”kalo abang boleh bagi pinjam yati seplor ringgit…” aku tak jawab dulu samabil pandang wajahnya yang cun dan betis yang bulat, lepas tu,,amacam kerumah abang dulu ambil duit ! jawabku.”awek tu mengangguk tanda setuju.

Kami menuju rumah dan sampai kemuadian kami sembang-sembang hingga mengarah kepada yang rahsia” dia kata dah pernah dan selalu dengan siapapun..apalagi” saat aku sedang kemaruk seks ini, mangsa datang sendiri di depan konek,,aku balun dia sampai dua hari tak keluar bilik.
Setelah itu aku bayar dia rm100 kata lain kali datang lagi buat projek bakun yang nikmat.dia senyum dan jawab…yati nak tinggal sebilik dengan abang ,boleh ke? okay..jawabku, lagi mudahlah aku meraba cipapnya dan menikmati memeknya yang tembam.

Tagged:cerita cipap,cipap,cipap adik,cipap awek,cipap berair,cipap melayu,jilat cipap,konek melayu,pantat basah,pepek,raba raba.

SEX HANGAT SCAMDAL SERU GADIS MELAYU BOGEL

No comments:

Post a Comment