k Cerita Awek: Istri Curang Tak Puas Di katil

Monday, April 4, 2011

Istri Curang Tak Puas Di katil

Biarpun menghadapi masalah yang berat dengan suami yang tidak bertanggung jawab, dia tidak pernah mengadu kepada sesiapa. Lebih mendukacitakan Puan Shiren suaminya sering tidak setia. Pernah bersama seorang pelacur, panas baran tanpa sebab. Sering dipukul tanpa sebab atau diatas sebab-sebab yang tidak benar (fitnah) atau sengaja mengadakan cerita oleh suaminya.

Jarang melakukan persetubuhan walaupun Puan Shiren tidak pernah kaku semasa berhubung asmara dan sentiasa melakukan yang terbaik. Suami disahkan doktor mandul (bilangan sperma lemah dan kurang) Biarpun begitu suaminya bermata keranjang dan sering memuji wanita cantik dihadapan saya, dia masih bersabar dan berdoa agar suami berubah. Kestabilan pekerjaannya semakin meningkat dan rezekinya sentiasa murah. Dia masih setia dan taat sepenuhnya dan akur perintah suaminya.

Masih tertekan dan terguris hati tetapi menelan semuanya kerana yakin dapat mengubah perangai dan sikap suami. Ketika suami berhenti berniaga, dia seorang sahaja yang bekerja dan terpaksa menjual kereta dan menaiki bas ke tempat kerja disamping membiayai perbelanjaan rumah tangga Puan Shiren masih sayangkan suami dan bersabar serta melayan kehendak batinnya sepuas hatinya.

Masih taat dan setia. Rezeki sentiasa lebih murah dan masih berusaha, berdoa, bertawakkal. Tidak mengambil sebarang tindakan dan ingin cuba sedaya upaya untuk selamatkan perkahwinan. Tertekan dan bersabar dan menangisi sendirian setiap malam tanpa tempat untuk mengadu. Sedih juga membaca kisah isteri orang ni. Apakah daya rumah tangga orang mana boleh masuk campur. Sebab sikapnya tidak mahu rumah tangganya runtuh, aku hanya mampu meminta dia bersabar dan meneruskan usahanya berdoa.

Hotel Hyatt di ibukota..

Aku menekan loceng pintu sebuah kamar. Puan Shiren mengunci pintu dan terus rapat kepadaku lalu terus berbisik di cuping telingaku. Ini membuat bulu tengkokku meremang berdiri. Puan Shiren memang straight forward orangnya. Tangannya telah menyentuh konekku dari luar seluar. Dia mahu 'blowjob' batangku puas-puas katanya sambil membuka zip seluarku.

Bila Alatku terpacul keluar dia terkejut besar melihat saiz dan ukurannya. Wow!! Katanya this is giant. Dia terus beraksi di kepala koteku lalu memainkan lidahnya disitu.

Dia memandang ke mukaku. Aku melihat dia menjilat-jilat bibirnya sambil….

This tagged: batang,kote,konek,jilat,gian seks,penyangak seks,melayu blowjob.

SEX HANGAT SCAMDAL SERU GADIS MELAYU BOGEL

No comments:

Post a Comment