k Cerita Awek: Orang Gaji Ku – 02

Wednesday, February 16, 2011

Orang Gaji Ku – 02

Cerita Ghairah, Cerita Seks, Cerita Seru, cerita cikgu, Cerita Berahi, Cerita Lucah, memancut kesedapan, pantat sedap, cerita sex lelaki yang tegap, jantan hebat

Aku duduk disebelah nya dan mula membuka t-shirt nya. Yante mengangkat tangan nya untuk memudahkan baju di buka dan aku terus mencium ketiak nya sambil meramas-ramas buah dada nya. Yante mengliat dan katanya “geli la mas” “Geli tapi sedap kan ?” Ia senyum dan mula membuka butang bajuku satu persatu dan terus di campak nya bajuku dan terus mencium seluruh dadaku. Perasan yang sungguh berahi. Aku berdiri dan membuka seluar dan seluardalamku dan terus membuka kain batik Yante. Rupa nya dia tak memakai seluar dalam. Kami berdiri berbogel, mulut ku mula menghisap putting teteknya yang ku tarik keluar dari branya. Dengan sekali tarik aku berjaya membuka bra nya dan mencampak kelantai.Tersimbul lah duah buah bukit didada nya yang masih tegang, walaupun sudah sedikit jatuh. Putting nya yang besar terus menjadi sasaran ku , kujilat, hisap dan gigit, seperti bayi yang menghisap botol susu.Tetek nya kenyal tetapi gebu dan lembut.

Tangan ku meraba cipap Yante yang mula basah dan berair. Jari ku mencari lubang cipap nya dan mengossok disitu buat seketika.”Aduh Mas, sedap mas, enak mas…lagi mas” rengek Yante apabila aku mula mengentel kelentitnya. Jari ku basah disebabkan air mazi Yante.

Aku membaringkan Yante dan membukakan kangkanan nya dan mula memasukan batang ku ke mulut cipap Yante. Aku masuk sedikit kemudian aku tarik kembali. Yante mengangkat punggung nya supaya batang ku boleh masuk terus, tetapi aku jauhkan kepala zakarku dari cipap nya. “Aduh mas masuklah cepat mas, saya tak tahan ni……..katanya merayu. Aku memasukan kembali kepala batang ku kedalam lubang cipapnya setakat separuh dan berhenti disana. Cuma tangan ku dan mulut ku yang berkerja, menoyot tetek , meramas punggung dan buah dada nya. Yante memeluk badan ku dengan erat sambil mengeluarkan suara mengerang dan menjerit perlahan. “Mas sedapnya mas, enak bangat mas, sudah lama saya menanti mas, cepatlah mas..oh..ahh ayomas saya mau sampai mas..tolong mas” jeritanya agak kuat, tetapi hilang dalam deruan air con. Aku menolak sedikit batang ku kedalam, kemudian tarik kembali. Tolak tarik, sorong tarik batang ku membolosi lubang cipap Yante yang berair. Terasa panas. Sungguh nikmat, rasa kemutan demi kemutan cipap Yante keatas batang ku. Masih ketat pantat si Yante ini. Agak nya kerana lama dah tak digunakan..

Tiba-tiba Yante menjerit kuat sambil menarik pinggangku dan kaki nya kejang, kemutan yang amat kuat keatas batangku..dia sudah sampai kelimaknya. “Mas. Mas tolong mas, aduh masssss…ah..oh mas enak sekali mas ah…Ia mengerang kesedapan…..Aku membiarkan batang ku yang masih keras didalam cipap nya dan mencium bibir Yante, sambil tanganku meramas perlahan.lahan putting tetek nya . Yante masih memeluk erat badan ku sambil memejamkan mata nya untuk menikmati rasa yang cukup nikmat.

Aku masih belum sampai kelimax lagi. Sebenar nya aku selalu makan ubat tahan lama dari herba, ini membolehkan batang ku keras dan tahan lama, walaupun sudah berumur.

“Sedap ke yang.?” Yante tidak menjawab tetapi mencubit pehaku sambil tersenyum puas. Setelah mendiamkan diri beberapa minit, aku mula menarik dan menyorong kembali batang ku kelubang cipap Yante. “Mas masih belum keluar lagi seh?” Tanya Yante.”Masih belum sayang, masih bisa satu round lagi, mau ngak?””tentu mau , sedap mas, sudah lama saya tak merasai nya mas.”kata nya lembut di telinga ku.

Aku mencabut batangku dan mengelap air mani yang keluar ari cipap Yante dengan tisu. Aku mula mencium perut, pusat dan tundun Yante. Ia mula terangsang kembali. Ku jilat bulu-bulu cipap Yante yang hitam dan agak panjang. Jari ku mencari lubang dan bibir cipap nya dan lidah ku terus menjilat kelentit nya. Yante menjerit, “mas aduah Mas, sedap nya mas, suami saya tak pernah buat begitu mas…enak mas..sedap mas. Aku menghisap kelentit nya dan bibir cipapnya sambil mengigit-gigit perlahan bulu dan tundun nya.”Mas, sayang, lama-lama disitu yang,” Jariku membuka bibir cipap Yante dan lidah ku masuk kedalam sambil mengulum, mengisap air yang terdapat disitu. Yante meritih dan mengerang perlahan, aku tak tau apa bunyi butir nya. Tangan nya menarik dan menekan kepala ku kecipap nya.

Aku naik keatas Yante dan mukaku dicelah kelengkang nya dan buah zakar ku kuarah kemuka Yante. Ia mengusup-usup batang dan buah ku, terasa nikmat yang tak dapat di nyatakan. Kemudian ia mencium dan menjilat batangku. Aku tidak membenarkan ia mengulum batang ku kerana aku tak tahan, cepat terpancut. Yante telah betul-betul terangsang, cipapnya sudah dipenuhi air dan berasa licin.

Aku menyuruh Yante berdiri, membungkok dan menunggeng kearah katil. Cipap tembam dan lubang duburnya jelas kelihatan dan ianya berair. Aku nak buat doggy style. Aku menjilat lubang cipap nya dari belakang, Yante meraung kesedapan.”Mas.masuk mas, aku nak batang mu dalam burit ku mas, saya tak tahan mas” rintih Yante. Aku masih menjilat dubur dan lubang cipapnya yang terbuka luas.

Aku memasukkan batang ku kedalam lubang cipap Yante, agak senang masuk kerana sudah betul-betul berair. Aku sorong, tarik,sorong tarik beberapa kali hingga berlaga pehaku dengan punggung Yante.Pap..Pap..Pap..bunyi setiap kali pehaku berlaga dengan punggung nya yang menambun itu. Tangan ku sekejap meramas punggung nya dan sekejap meramas puting dan buah dadanya yang sudah mengeras dari tadi. Mulut ku menggigit telinga, tengkok, punggung dan belakang Yante hingga kemerahan. Yante pun sama mengerakkan punggung nya kedepan dan kebelakang mengikut pergerakan zakar ku menujah masuk ke lubang pantatnya.Punya le sedap…Mulut yantee sentisa mengerang…

Setelah agak penat, kami bertukar kedudukan. Yante diatas, aku di bawah. Kali ini ia menghenjut keatas kebawah. Buah dadanya bergoyang-goyang , mulut ku sesekali mehisap dan mengigit buah dada nya. Kemutan demi kemutan yang batangku rasai oleh cipap Yante membuatkan aku rasa nak terpancut air mani ku.Aku merasakan aku akan memencutkan air mani. “Yante, mas dah tak tahan,… yante lajukan lagi…nak sampai..oi.. sedap Yante ..tak tahan Yante.” “Mas Yante pun sama oh..mas.oh mas sedap nya yang, aduh…sedap mas…enak mas..mas, sayang oooo…..Aku menarik Yante dia dibawah dan aku diatas, aku pun terus memancut air mani ku sedalam yang mungkin.Cipap Yante mengemut batang ku berkali-kali, sungguh nikmat. Ia mengoyangkan pinggul nya dan aku memeluknya dan membiarkan batang ku didalam lubang cipapnya. Tangan ku mengusup puas rambut dan badan serta punggung nya. Aku betul merasa pus begitu juga Yante.”Terima kasih sayang” aku membisikan ke telinga Yante sambil berpelukan. “Saya yang patut berterima kasih Mas, setelah berpuasa lebih dari tiga tahun, baru sekarang dapat kurasa kembali nikmat ini” Ia memeluk ku dan membuang peluh di muka ku. “Mas, tak sangka mas masih kuat dan mampu bertahan lama” katanya sambil megusup batangku yang sudah lembik. Kami sama-sama berpeluh walaupun didalam bilik yang berhawa dingin. Batangku masih didalam cipapnya, walaupun dah lembik tetapi masih terasa nikmat nya.

Aku mengucup dahi nya dan terus berbaring sambil memeluk nya. Kami berehat selama sejam. Aku sempat tengok jam, pukul 12 tengah hari. Rupa nya aku telah berasmara selama 1 jam. Patut lah terasa lenguh dan letih. Kami tertidur bertelanjang bulat sambil berpelukan dan terjaga kira-kira pukul 1 thari. Yante masih tidur di temapt dimana isteri ku tidur. Aku cium bibir nya dan putting tetek nya yang sudah lembut kembali, sambil menjilat-jilat tetek nya. Yante terjaga dan tersenyum puas. “Mas nak lagi ke ?. Jawabku “mestilah, sedap dan ketat cipap mu” dia tersenyum. “Yante bagaimana kalau Yante mengandung” tanyaku risau. “Jangan takut mas, saya baru bersih datang bulan semalam, masa selamat yang”katanya sambil mencium mulut ku.

“Yante, nanti malam Mas mau lagi, boleh”. “Tentu sekali mas, tiap-tiap hari pun Yante mau”.

Selepas mandi aku balik kepejabat jam 2ptg.sepanjang hari aku tak dapat membuat kerja asik teringat peristiwa pagi tadi.

No comments:

Post a Comment