k Cerita Awek: Bersama Aida Yasmee

Monday, February 14, 2011

Bersama Aida Yasmee

Aku masih ingat lagi tentang hubungan aku dengan bini orang sewaktu aku bertugas di Penang pada tahun 1995. Nama nya ialah Aida Yasmee dan waktu itu dia berkerja di syarikat Mobifon di Wisma Leader, Penang. Dia ialah bini orang dan mempunyai dua orang anak … tapi bodynya masih best…

Petang itu aku pulang lewat dari kerja dan singgah sekejap di pejabat Mobifon untuk berjumpa dengannya. Kami telah berkawan lama dan selalu berjumpa. Petang itu Aida cuma tinggal seorang di pejabatnya. Jam ketika itu telah menunjukkan pukul 6:00 petang. Semua orang sudah pulang…..aku masuk ke pajabatnya dan terus menuju ke biliknya di belakang. Ketika itu Aida sedang sibuk menyiapkan kerja-kerja pendaftaran pelanggan baharu. Kami bersembang kosong dan Aida bertanya kepada aku “D…you tak balek awal kah hari ini ? “, Aku cuma jawab “Belum…malas sebab trafik jem…” Aida memakai minyak wangi yang begitu harum sehingga batang aku pun dah mula stim….

Tiba-tiba Aida bangun dan terus ke tandas…”Sekejap ya..I nak ke toilet…” katanya. Aku tak kata apa-apa cuma perhatikan lenggok jalanannya. Aku pun bangun dan ikut nya serta tunggu di pintu tandas…aku dapat mendengar bunyi 'kencing' nya….batang aku telah keras…dan tegang. Tanpa menghiraukan nya aku terus tolak pintu tandas dan Aida terkejut dengan kehadiran ku…”Eh D…apa you buat ni…” katanya. Aku terus peluknya dan cium bibirnya….Aida tergamam tapi tidak melawan. Tangan aku merayap keseluruh tubuhnya dan membuka uniformnya….Aida membalas dengan membuka zip seluar aku…Apa lagi…adek aku pun keluar menegang…”Woi…” kata Aida…”you punya cock besarlah…” memang batang aku besar…bila tegang panjangnya 10 inci….Aida terus mengisap dan mengulum batang aku yang keras….”Oh D…I miss your cock so much…” katanya. “Bukan macam husband I….pendek dan selalu I tak puas…” sambungnya lagi. Memang tak dinafikan bahawa Aida ialah seorang pro dalam hisap batang….oi mak…sedapnya…..

Aku pun sedah tak tahan lagi lalu suruh Aida baring diatas meja bilik mesyuarat…..terus aku kangkangkan kakinya dan dapat melihat lubang puki nya yang sudah basah….lalu aku jilat dan hisap puki Aida…”Oh yes….D….please don't stop….I miss this so much….aaahhhhh” kata Aida. Lidah aku terus menjilat lubang pukinya dan mencari sasaran biji kelentitnya. Aida mengeliat kegelian….”Ahhhh…yes….more…” Satelah hampir sepuluh minit mengisap serta menjilat puki Aida, dia terus bangun dan berdiri menghadapkan belakangnya sambil meniarap dimeja…”Please D…fuck me now…I dah tak tahan ni….” Aku terus masukkan batang aku kedalam lubang puki nya….aduh mak…masih ketat lagi…macam anak dara…Aida bersuara..”please D…pelan-pelan….batang you besar sangatlah…sakittt…” Aku sudah tak tahan lagi dan terus benamkan batang aku kedalam puki Aida….”AAAhhhghhh…..” jeritnya. Aku terus sondolnya tanpa henti….”Oh yes…fuck me deeper…harderrr….” Katanya. Sejurus kemudian Aida menjerit….”D….I'm cominggggg…..yesss…..fuck meeee…..aaaarhhhgghh….” Aku dapat merasakan air mani nya meleleh keluar….basah kuyup beb….Aku terus cabut batang aku keluar dan Aida saperti telah faham terus masukkan batang aku kedalam mulut nya dan mengulum….”ohhh sedapnya…..” Aida memberi aku 'blow-job' yang cukup hebat….tiba-tiba aku terasa hendak coming…”Oh yes..Aida suck me hard…I'm coming…” kata aku. Aida tidak lepaskan batang aku malah terus menghisapnya dengan lahap sekali….Aku sudah tidak boleh tahan lagi…dan terus pancutkan air mani aku kedalam mulutnya…”Arrghhh…I'm coming now…..aaaaahhhh…..” Aida terus telan air mani aku dan separuhnya meleleh keluar celah bibirnya….Kami berehat seketika keletihan….puas…..

Setelah hampir satengah jam berehat aku terus menciumnya dan mengucapkan selamat tinggal….kena pulang kerumah aku di seberang Perai. Aida hanya senyum dan kata “lain kali boleh kita fuck lagi…okey….” Aku faham maksudnya….Untuk pengetahuan member semua kalau anda jumpa nya di Penang pandai-pandai lah kau orang umpan dia….aku tak tahu dimana dia berada sekarang sebab dia telah resign dari Mobifon tapi masih tinggal di Penang. Aida memang suka kena fuck dan aku boleh jamin yang dia punya 'blow job' memang best….guarantee puas….lubang puki dia pun ketat dan sempit…….

Okeylah….sampai sini saja cerita aku….nanti lain masa aku akan hantarkan gambar Aida Yasmee sewaktu dia tertidur lepas kena fuck…bogel habis……

No comments:

Post a Comment